Sayfalar

Translate

27 Eylül 2011 Salı

Denediklerim:]

1-Pastel Ojeler

Renkler kesinlikle mükemmel. Tonlar tok. Özellikle naturel tonlara bayıldım. Kesinlikle tavsiye ediyorum :]










2-Loreal Lash Architect 4D Maskara

Çıkar çıkmaz aldım. Gerçekten sonuçlar mükemmel. Ama beni pek tatmin etmedi. Benim kalbim Loreal'in başka maskarasından yana. E o da bana kalsın :)



 
3-Pastel Waterproof Dipliner

Yazın başında aldığım bu ürünü bütün yaz rahatlıkla kullandım. Diğer diplinerların aksine kıvamı oldukça yoğun ve fırçası da çok kullanışlı. Rengi de fazlasıyla koyu. Net bir görüntüyü elde etmemeniz imkansız.



4-Flormar Kahverengi Dipliner


Kurtarıcı olarak kullandığım kahverengi göz kalemlerimin yerini bu dipliner aldı! Fırçası pek hoşuma gitmese de çok rahat kullanabiliyor ve istediğim sonuçları elde edebiliyorum :)




5-Avon Anew Dolgunlaştırıcı Ruj



Doğal rengi sayesinde her kombininizle kullanabilirsiniz. Parlatıcı ile kullandım ve mükemmel sonuçlar elde ettim. Dudaklar hem çok doğal duruyor hem parlıyor hem de daha dolgun görünüyor. Kesinlikle tavsiye ederim :) 




Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder