Sayfalar

Translate

2 Haziran 2012 Cumartesi

yeni ciciler'im :)

finallerin ilk haftasının bitmesinin ardından bugün kendimi forum bornova'ya attım :) ne zamandır istediğim bebe yaka bluzlerden sonunda mangoda bir tane beğenip aldım :)

75TL mango
kumaşı çok tatlı. ayrıca kesimi de çok hoş. denediğim bir çok bluzun koltuk altının açık kalması ya da göğüs kısmının acayip durması beni çok rahatsız ediyordu. ama bunun kesimi çok hoşuma gitti ve bende kaçırmayayım dedim :)
















e tabiki finallerin arasında da bişeyler almadan duramadım :) kuaför çıkışı oje almak için her zaman gittiğim parfümeriye gittim. benimle ilgilenen bayan max factor'un kaş kalemini önerdi ve kaşlarıma uyguladı. kalemin tonu çok tatlı ve kaşlarımda çok doğal durdu. hep yapay olacağını düşünmüştüm ama bu tonu çok beğendim ve satın aldım :) yanında da miniminik bir maskara hediyem var :) (kalemin normal fiyatı 38TL, ben indirimden 25TLye aldım.)




Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder